Frida gästbloggar

Hellu alla!
nu säger isabelle att jag ska gästblogga! :S men har ingen aning om vad jag ska skriva som är så spännande. men kan i alla fall berätta att vi är i skolan och isabelle gick iväg så jag är helt alone här! :( men hon kommer säkert tillbaka.. hoppas vi ;) 
nu är hon tillbaka och är lite despirat, hon letar efetr sina `plugg papper`  

I alla fall, jag heter Frida Romare och jag är Issas kompis och har varit det sedan lekis. roliga år tillsammans har det varit. Hahaha och lite knasiga år tillsammans faktiskt! ;P kan berätta att Issa är inte någon vidare schaför. för hon har kört ner med fyrhjulingen i diket. och hon har kört in i en snödriva i 100 km typ, ;P med en spark! och jag satt på och Isaa körde. jag var livrädd! ;P haha!! så jag varnar er. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0