Oj oj oj oj

Här har ni en lång förklaring om varför uppdateringen har varit så dålig

 

 

Vi börjar med måndagen….

Hoppträning. Gick helt okej men kunde gått bättre. Tränade lite på att byta spöhand, ta stigbyglarna mitt i en bana och så hoppade vi en liten bana.

 

Tisdag:

Skolan, orkester, teater, hem, äta, sova.

 

Onsdag:

Gen rep för folkmusiks konsert på fredagen. Hann plugga till spanska provet också. :P

 

Torsdag:

Hoppning, gick super!  Hoppa bana och min lilla ponny gick suuuuper fint!  (Kanske pluggade jag lite också den dagen)

 

Fredag:

Spanska prov. (svårt) Haha, men det gick rätt bra.

Senare hade jag konsert so höll på en timme – en och en halv timme. Var jätte kul.

Efter det hämtade jag Amanda och hon såg över hemma hos mig. Vi hyrde en film, Rödluvan, den var bra. + vi åt en massa godis. :P

 

Lördag:

Red ut med min lilla ponny.

 

Söndag (idag)

Tävlade 80 cm med Cherran. Gick super, men vart en vägran på omhoppningen. (Mitt fel).

Men andra ord: Hästen var super! Men fodervärden (jag) var lite klantig. :P Haha.

Taggar nu för nästa tävling. (clear round)

 

 

Fullspäckat schema.

Men jag måste säga att det har varit jätte kul!!

Hela tiden!!

(Förutom allt pluggande förståss) :P


Kommentarer
Postat av: V

(Y) :)

2011-10-23 @ 22:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0