FRISK!

Hej Hej

Nu är jag frisk så det kommer nog bli bättre uppdatering nu.

Hum… Ska tänka vad som har hänt mig dom senaste dagarna. Ja, juste! I Onsdags lyckades jag ta mig ut och rida Cherran. Jag red med Amanda och vi red ut i skogen. Vi hade det jätte mysigt, förutom det att det kom små ”hinder” i vägen för oss. Typ när vi inte hitta en bra väg att rida, eller typ som när Ove (Mammas häst) hoppade över staketet. (Han hoppade som tur var över staketet till en annan hage så det var lugnt). Han fick typ ett litet fnatt när vi skulle galoppera på en väg i närheten. Men såklart sakta vi av när vi såg att Ove vart lite fnattig.

Onsdagens citat skulle nog vara Amandas:

Kolla Issa! Ett hare!

När hon såg ett rådjur

I torsdags:

Hade hoppträning och vi tränade på titthinder. Cherran var lite tittig på muren men annars gick det jätte bra.

Nu har jag nyligen kommit hem från ett möte med Us på ridskolan. Efter mötet tittade jag på när mina vänner red.

Just nu: Tja, vad ska jag säga? Jag bloggar. :P

Oj, oj, nu vart det ett riktigt lång inlägg. Hoppas ni orkar läsa allt. :P

Kram
Issa


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA, jaa så går det när man blir excited xD

Haha, bra sveriget föresten, ett hare !? hihi :D

2011-09-23 @ 19:42:41
URL: http://amandacarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0