HEJ!

Hej alla läsare.

Ni kanske har märkt att uppdateringen inte har varit den bästa på den senaste tiden men det är för att jag är sjuk och det finns inget att skriva om.  Idag har jag i alla fall typ tittat på lite olika serier. Tittade klart på en Anime (tummen ner för den var faktiskt jätte bra). Den hette Ghost Hunt och det var Vera som tipsade om den.

Förresten, letar jag efter ny serie så tar gärna i mot tipps från er läsare! Såklart är vanliga serier välkomna också.

Funderar på att göra en ny header också. Om jag orkar kanske jag gör en. :P

Kram
Issa


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha ojj, är du inte klar förens nu? Snacka om att du sparat på det sista länge... ;)

2011-09-20 @ 19:11:04
URL: http://amandacarlstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

varför är det tummen ner för att den va bra? :p



KRYA!!!! <333

2011-09-20 @ 21:02:24
URL: http://lundbyryttarna.blogg.se/
Postat av: Vera

Whoho!!! Jag har lyckats få Issa att se på anime!!!! Haha, kul att du tyckte den va bra xD kraamizz

2011-10-03 @ 15:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0