Idag

Idag har jag inte gjort så mycket. Var i skolan, slutade runt fyra. Sen drog jag till orkesterträning med fiolen. Det gick rätt bra men är rätt ringrostig efter sommaren. Fick höra lite nya låtar, ska kanske spela den här (klicka på länken), hoppas det för den är ju galet bra! Sen åkte jag hem. Har bloggat, ätit , bloggat, med andra ord, jag har inte gjort så mycket. :P Men man måste väll ha "göra ingenting" dagar också eller hur? :P

Men nu ska jag ut och mocka åt sötaste ponnyn.

Kram
Issa


 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Skönt att höra det! ;) Det är så svårt.. Hoppas jag hittar något tillslut!

2011-09-13 @ 20:28:09
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0